Een winnend EMVI- of BVP-plan van aanpak voor een aanbesteding maken is een hele klus. Het begint met het bij elkaar krijgen van de juiste mensen. Met het vrijmaken van tijd. Met het bepalen van een winstrategie. En met het stellen van de juiste vragen.
Want wat wil de opdrachtgever precies? Wat is zijn vraag achter de vraag en waar liggen zijn grootste zorg en behoefte? En wat wordt er precies van u als opdrachtnemer verwacht? Hoe verwoordt u uw kwaliteiten in een onderscheidend plan van aanpak?
Allemaal vragen om hoofdpijn van te krijgen. Zeker gezien de strakke deadlines die gepaard gaan met aanbestedingen. En dat terwijl uw reguliere werkzaamheden gewoon doorgaan. TTF Marketing & Communicatie helpt u graag af van uw hoofdpijn. Met een sterk advies en complete ondersteuning bij het maken van uw EMVI-plan, als effectieve pijnstiller.
Wilt u weten hoe? Download onze tenderaanpak. En kijk ook eens in ons portfolio van uitgevoerde tenders welke andere toonaangevende klanten wij al zo’n 10 jaar kopzorgen besparen.