Opdrachtgever:
AkzoNobel

 

Project:
Organiseer een themadag over duurzaamheid in gladheidbestrijding voor onze relaties.

Themadag ‘Duurzaamheid in gladheidbestrijding’

 

Het wegenzout van AkzoNobel onderscheidt zich op meerdere terreinen van ander wegenzout. Gebruik van AkzoNobel Wegenzout leidt tot meer efficiency, kostenbesparingen en is beter voor het milieu. Afnemers en potentiële afnemers van AkzoNobel Wegenzout zijn onvoldoende doordrongen van deze elkaar versterkende voordelen. Een themadag met als onderwerp ‘Duurzaamheid in gladheidbestrijding’ moest duidelijk maken dat duurzaamheid en kosteneffectief opereren wel degelijk hand in hand kunnen gaan. TTF werd ingeschakeld om deze boodschap visionair en beeldend vorm te geven en daarbij de communicatie rond de themadag te verzorgen. Dit leidde onder meer tot een nieuwe advertentiecampagne voor AkzoNobel Wegenzout.
TTF - AkzoNobel Duurzaamheid in gladheidbestrijding

Ander werk