Opdrachtgever:
VDM, Brink Climate Systems, Doorwin en Van Ieperen Groep
Project:
Bedenk een naam voor de vier bedrijven die dit samen gaan doen. Geef ons concept handen en voeten. Regel de communicatie voor dit project en vertel ons hoe we onze stand moeten inrichten.
Naamgeving, strategie en communicatieaanpak
Vier bedrijven (Brink Climate Systems, Doorwin, Van Ieperen Groep, VDM Woningen) hebben gezamenlijk een concept ontwikkeld voor het passief renoveren van laagbouwwoningen binnen tien werkdagen. Daarbij wordt het huis voorzien van zonnepanelen, een innovatief passieftoestel en perfecte isolatie. Het energieverbruik wordt zo sterk gereduceerd. De huurder profi teert daardoor van lagere netto woonlasten, terwijl de woningcorporatie een hoger rendement tegemoet kan zien. De vier bedrijven vroegen TTF een naam te bedenken voor het consortium, het concept en alle communicatie rond de intro-ductie van beide op de Energiebeurs in oktober 2011 te verzorgen. TTF bedacht de naam (Team) Prestatiehuis, ontwikkelde een logo en huisstijl, verzorgde een folder en persberichten en ontwierp de beursstand. De tijd om één en ander uit te voeren was kort. Team Prestatiehuis was uitermate te spreken over de inspanningen van TTF en de resultaten daarvan.