Opdrachtgever:
Aebi Schmidt Nederland
Project:
Maak een gezaghebbend magazine voor professionele gladheidbestrijding en straatreiniging als podium voor professionals om ontwikkelingen binnen hun vakgebied te duiden.
ASH Magazine
Aebi Schmidt is voor overheden en zakelijke dienstverleners dé betrouwbare partner voor professionele gladheidbestrijding en straatreiniging. Met ASH Magazine wil Aebi Schmidt haar dominantie positie op de Nederlandse en Belgische markt bestendigen. Innovatieve slagkracht, maatschappelijk verantwoord ondernemen en een kwalitatief hoogstaand producten- en dienstenpakket zijn thema’s die in elke editie aan de orde komen. Daarnaast ziet Aebi Schmidt haar relatiemagazine als een podium waarop professionals ontwikkelingen binnen het vakgebied duiden. In de jarenlange samenwerking met Aebi Schmidt heeft TTF dit magazine doen uitgroeien tot een spraakmakend en gezaghebbend medium dat door circa 4000 professionals en stakeholders goed wordt gelezen. TTF verzorgt de redactie, vormgeving en productie van alle edities.