Analyse, doelgroepen, doelstellingen, strategie en advies

 

Je klant kennen en weten wat hem drijft. Dat is essentieel als je jouw merk of organisatie steviger in de markt wilt zetten. Maar hoe komt je daar precies achter? En hoe steekt je vervolgens je strategie in? Wij hebben daarvoor een beproefde en systematische aanpak ontwikkeld: de Methode TTF.

Wij helpen je met een heldere analyse van jouw marktpositie en de kansen die deze voor jou biedt. Om een onderscheidende propositie en relevante boodschap te kunnen maken, zoeken we naar de essentie van jouw merk en/of organisatie. Daarbij ook: Wat is je ambitie, op de korte en lange termijn? Wanneer bent jij tevreden? Wanneer niet? Samen bouwen we met een strategische aanpak van je marketing- en/of communicatievraagstuk aan jouw succes..

Wilt je jouw merk of organisatie verder laten groeien? Wij zijn de sparringpartner voor al je vragen op marketing- en communicatiegebied. We zetten je strategie natuurlijk ook om in sprekende vormgeving en beeldende tekst. ‘The proof of the pudding is  in the eating’ niet waar?!  TTF bullets

Referentieprojecten

Heuvelrugloop project
TTF - Project Akzo Grip op Gladheidbestrijding
TTF - Project Akzo Wegenzout magazine
TTF - Project Dynniq productfolders
TTF - Project Koninklijke BAM Groep
TTF - Project BAM Infratechniek Mobiliteit stadsbaantunnel
TTF - Project Aebi Schmidt Nederland
TTF - AkzoNobel Duurzaamheid in gladheidbestrijding
TTF - Project Prestatiehuis
TTF - Project Xonar jeugdzorgmarketing
TTF - Project Warande
TTF - Project Stopler advertentie