Met de TTF Marktscan definiëren we de markt waarop je je richt of in de toekomst zou willen richten. Met welke producten, diensten en/of organisatie je dat doet, op welke marktbehoeften je bent ingesprongen en vooral voor wie. Hoe ziet je omgeving eruit en waar wil je naartoe? We gaan samen aan de slag met deze vragen en komen tot de essentie van jouw organisatie en wat deze bijzonder maakt. Wat jij ziet als je missie en op welke visie dat gebaseerd is. Analyse vraagt betrokkenheid van je organisatie: deelname aan workshops, brainstorms, interviews, et cetera. Ook vragen wij klanten om hun ervaring en mening. Daardoor weet je waar je staat.
Creatie
We kennen het einddoel en de route daarheen. Nu bepalen we welke middelen ons daar zullen brengen. Gaan we te voet, per vliegtuig, of zetten we meerdere vervoersmiddelen tegelijk in. Concreet: welke communicatie- middelen gebruiken we? Hoe zien die eruit, welke boodschap bevatten zij en dragen zij die ook over? Hoe zorgen we ervoor dat middelen boodschap onderscheidend zijn? Kortom, samen met de klant bepalen we de creatieve strategie. Co-creating is hier het trefwoord.
Implementatie
We weten het doel, de strategie, de boodschap en de middelen. Nu moet het alleen nog gemaakt en uitgevoerd worden. Je kan dit met een gerust hart aan ons toevertrouwen, wij ontzorgen jou volledig. Een volledige campagne, het doorvoeren van een huisstijl of een product ontwerp… voor ons is dit een uitdaging die wij graag aangaan. Doeltreffend en effectief. Met onze ervaring en expertise weten wij hoe we uw ideeën werkelijkheid kunnen laten worden!
Vraag Hans Pilaar voor een vrijblijvende presentatie van de TTF Marktscan©
Bel +31 (0)33 461 5852 of stuur hem een mail:
[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]